Не змінюється статус замовлення після успішної оплати

Якщо Ви користуєтесь плагіном оплат Morkva Liqpay та Morkva Monopay, і помітили, що після успішної оплати статус замовлення лишається "в очікуванні оплати" замість "в обробці", то в цій статті опишемо кілька можливих рішень.
Написано Підтримка Morkva
Оновлено 1 тиждень тому

ПЕРЕВІРКА НАЛАШТУВАНЬ ПЛАГІНІВ

Насамперед, перевіряємо чи для успішної оплати у нас обрано потрібний статус замовлення в налаштуваннях плагіну Liqpay/Monopay. Якщо статус замовлення після успішної оплати задано як "Очікування оплати", то радимо змінити його на будь-який інший і перевірити функціональність. 

ПЕРЕВІРКА НАЛАШТУВАНЬ САЙТУ

  1. Додаткова капча від хостингу може блокувати отримання колбеку по статусу оплати. Відповідно статус замовлення не буде оновлюватись. 
    Приклад, як виглядає капча, можна побачити нижче.
  2. Додаткова аутентифікація для доступу до сайту (як правило, використовується на сайтах у процесі розробки). Таке налаштування також блокує отримання колбеку під платіжної системи.

❗️ У випадку, якщо встановлено один зі способів захисту сайту вище, тимчасово їх вимкніть та перевірте зміну статусу замовлення після оплати. 

ПЕРЕВІРКА НАЛАШТУВАНЬ ХОСТИНГУ/СЕРВЕРУ

Якщо рішення вище не спрацювало, тоді потрібно звернутись до підтримки Вашого хостинг-провайдера з проханням ❗️ перевірити блокування User-Agent Go-http-client і якщо воно присутнє у списку заблокованих запитів, попросити видалити/додати його до винятків.

Чи була наша стаття корисною?