Оновлення плагіну Shipping for Nova Poshta PRO

У цій статті детально покажемо, як оновитись до актуальної версії НП ПРО шляхом завантаження архіву.
Написано Підтримка Morkva
Оновлено 9 місяців тому

Визначення поточної версії плагіну

Перед початком роботи, слід визначити яка версія плагіну у вас встановлена на сайті.

Для цього слід перейти до адмін. панелі сайту - Плагіни. У списку знайти Shipping for Nova Poshta і звернути увагу на "Версію".

Оновлення плагіну

Якщо встановлена версія нижче 1.18.1

Оскільки у версіях плагіну вище 1.18.1 вносились великі зміни до архітектури та бази даних, рекомендована послідовність кроків буде наступна:

  1. Перейдіть до адмін. панелі сайту - Плагіни - встановлені плагіни
  2. Знайдіть в списку Shipping for Nova Poshta Pro  та деактивуйте плагін. Після цього буде активна кнопка "Видалити" на яку слід натиснути. (всі дані по ТТН будуть збережені при встановленні нової версії)
  3. Перейдіть до адмін. панелі сайту - Плагіни - Додати новий. Натисніть на кнопку "Завантажити плагін" та завантажте архів плагіну (можете отримати актуальну версію або в кабінеті клієнта на сайті morkva.co.ua, або в чаті з підтримкою).
  4. Після завантаження архіву плагін буде встановлено. Натисніть на кнопку "Активувати".
  5. Перейдіть до сторінки налаштувань плагіну та введіть свій ключ АРІ. Збережіть дані.
  6. Оновіть базу даних відділень та заповніть дані про відправника. Після цих кроків збережіть налаштування.
  7. Плагін готовий до використання!

Якщо встановлена версія вище 1.18.1

  1. Перейдіть до адмін. панелі сайту - Плагіни - Додати новий. Натисніть на кнопку "Завантажити плагін" та завантажте архів плагіну (можете отримати актуальну версію або в кабінеті клієнта на сайті morkva.co.ua, або в чаті з підтримкою).
  2. Після завантаження архіву буде запроповано замінити поточною версію новою, натисність кнопку "Замінити".
  3. Оновіть базу даних відділень та збережіть налаштування.
  4. Плагін готовий до використання!

У разі виникнення будь-якиз проблем з налаштуванням чи оновленням плагіну, звертайтесь у підтримку t.me/morkva_support_bot

Чи була наша стаття корисною?