Налаштування (початок роботи)
- Активуйте плагін
- Перейдіть до налаштувань плагіну та в полі API ключ вставте відповідне значення. Після цього натисніть на кнопку "Зберегти зміни".
- В налаштуваннях плагіна оновіть базу відділень Нової Пошти і дочекайтеся повідомлення про успішне оновлення.
- Оберіть дані відправника у відповідному розділі. Ім'я та прізвище відправника - з випадаючого списку. Для вибору області, міста та відділення - введіть перші три символи та дочекайтесь завантаження випадаючого списку. Після усіх маніпуляцій збережіть зміни.
-
В налаштуваннях WooCommerce - Доставка додайте способи доставки в зону доставки Україна.
Якщо у вас ще не створена зона доставки, створіть її:
- Перейдіть у WooCommerce -> Налаштування -> Доставка -> натисніть "Додати зону", заповніть відповідні поля та натисніть "Додати спосіб доставки".
- Оберіть бажаний спосіб доставки (відділення, поштомат чи адресна), та натисніть "Продовжити"
- Заповніть за потреби всі поля та натисніть “Створити”
- Після додавання всієї інформації натисніть “Зберегти зміни”.
- Перевірте, чи відображається спосіб доставки і поля Нової пошти на сторінці оформлення замовлення
FAQ
Q: Де отримати ключ АРІ?
A: Ключ АРІ можна отримати в особистому кабінеті НП, Налаштування - Безпека - АРІ.
Q: Чи потрібен ключ АРІ для початку роботи?
A: Без ключа АРІ можна оновити бази відділень/поштоматів і створити способи доставки на відділення і поштомати. Адресна доставка (автодоповнення адрес) працюватиме лише при актуальному АРІ.
Q: Чи працює плагін з накладним платежем?
A: Плагін розпізнає стандартний спосіб оплати “Готівка при отриманні” як оплату при отриманні (“наложку”) але створення накладної з післяплатою доступне лише у Про-версії: https://morkva.co.ua/shop/nova-poshta-ttn-pro-lifetime/