Опис налаштувань плагіну Нова Пошта (Free та PRO версії)

Написано Підтримка Morkva
Оновлено 8 місяців тому

Базові налаштування

  • Поле "API ключ" - призначене для того, аби додати згенерований у кабінеті НП ключ АРІ.
  • Колір спінера на сторінці Checkout - відповідає за колір спінера під час підвантаження даних з Нової Пошти (область, місто, відділення) на сторінці оформлення замовлення.
  • Оновлювати базу відділень Нової Пошти автоматично - відповідає за автоматичне оновлення бази відділень Нової пошти кожні 24 години з моменту активації.
    Доступне лише у ПРО версії
  • Оновлення бази відділень Нової Пошти вручну - відповідає за ручне оновлення бази відділень Нової Пошти. Налаштування дозволяє зробити оновлення за потреби у зручний час. Це може зайняти до 30 секунд.

Відправник

  • Відправник - після введення API ключа ви зможете вибрати відправника за замовчуванням для автоматичного створення ТТН Нової пошти. Будьте уважні: якщо не обрати відправника за замовчуванням, автоматичне створення ТТН буде недоступним.

  • Відправник за замовчуванням - виберіть відправника з випадаючого списку.
  • Область - почніть вводити перші літери назви області та оберіть потрібну.
  • Місто - почніть вводити перші літери назви міста та оберіть потрібне.
  • Відділення - введіть номер відділення чи оберіть потрібне зі списку.
  • Відправка з адреси - якщо ви хочете, щоб відправка відбувалася з адреси, вам потрібно обрати область, місто та Відправка з адреси, та ввести потрібну адресу.
  • Вкажіть вулицю, номер будинку та квартиру для відправки.

Значення за замовчуванням

  • Тип відправлення - відповідає за вид відправлення, у більшості випадків, використовується - Посилки. У разі потреби змініть на відповідний тип. (Документи та шини-диски ще не доступні).
  • Платник доставки - потрібно вказати, хто буде платником доставки за замовчуванням при створенні ТТН. (в більшості випадків Одержувач)
  • Тип оплати Відправника - відповідає за спосіб оплати. (Важливо зауважити, що в більшості випадків встановлюється Готівка, оскільки для безготівкового розрахунку потрібно укласти договір з Новою поштою).
  • Платник за функцію післяплати - це особа, яка буде сплачувати за відправлення з оплатою при отриманні. (У більшості випадків це є одержувач відправлення).

    Доступне лише у ПРО версії

    • Опис відправлення - це функціонал, який дає змогу встановити стандартний опис для відправлень. (Наприклад, для магазину косметики можна вказати "Косметика" як стандартний опис).
      Доступне лише у ПРО версії
      • Номер замовлення - стандартний "шорткод", що автоматично додає номер замовлення безпосередньо в опис відправлення. (може бути додано опціонально, за бажанням).
      • Перелік товарів - можливі значення: Назва товару та кількість, (крем для обличчя 2шт),  артикули та кількість SKU 321 5шт, 
      • Кількість товарів - доступні значення, кількість позицій та кількість товарів. (Приклад: крем для рук - 5 шт., шампунь для волосся - 2 шт.: кількість позицій - 2, кількість товарів - 7 шт.) (Важливе уточнення: поле опис не має перевищувати  100 символів).
      • Вага відправлення, кг: - фактична вага відправлення.
      • Розміри відправлення, см: - потрібно вказати розміри (часто використовують габарити, стандартної коробки Нової пошти, в який поміститься товар).
      • Об'ємна вага відправлення - вираховується від розмірів відправлення, потрібно для того, щоб визначити скільки "місць" займає відправлення Подробиці за посиланням: вага відправлення.

      • Передоплата - попередня, часткова передоплата, для випадків коли, відправлення відправляється по частковій передплаті, наприклад 100грн. (сума також буде відніматися від суми оціночної вартості)

      Відправка email з ТТН

      Ця функція дозволяє автоматично надсилати повідомлення одержувачу з необхідною інформацією при створенні накладної. Вона включає в себе наявний шаблон та можливість задати власний текст повідомлення.

      • Шаблон заголовку email повідомлення - це заголовок повідомлення, яке надсилається на електронну адресу одержувача.

      • Шаблон email - шаблон електронної пошти, який буде відправлений клієнту після того, як їх замовлення буде створено ТТН.

        В тексті шаблону міститься інформація про замовлення: номер замовлення ([NOVAPOSHTA_ORDER]), дату відправлення ([NOVAPOSHTA_DATE]), а також номер накладної ([NOVAPOSHTA_TTN]), за допомогою якого можна відстежувати статус доставки.

        Крім того, у тексті є посилання ([LINK]), за яким клієнт може перевірити статус своєї доставки. 
      • Автоматична відправка листа після створення ТТН - після кожного створення ТТН система автоматично надсилає лист на електронну пошту з відповідними даними або повідомленням. (функція опціональна)

      Автоматизація

      Дозволяє автоматизувати контроль оплати, автоматичне створення накладних, та автоматична зміна статусу замовлення, залежно від статусу відправлення. 

      • Контроль оплати - це функція, яка передбачає контроль оплати готівкою за отримане відправлення Одержувачем. Кошти перераховуються Відправнику на його поточний рахунок наступного робочого дня на підставі укладеного договору на переказ коштів з ТОВ "НоваПей". (доступна тільки при укладанні договору з Новою поштою)

        Доступне лише у ПРО версії

        • Автоматично створювати накладні - функція надає змогу автоматизувати створення ТТН в залежності від статусу замовлень та способу оплати.
          Доступне лише у ПРО версії
        • Статуси замовлення та способи оплати - доступні статуси: Очікування оплати, у процесі обробки, на утриманні. (статуси та способи оплати залежать від наявних на сайті).

          Доступне лише у ПРО версії

        • Автоматична зміна статусу замовлення - доступна функція автоматичної зміни статусу замовлення в залежності від статусу номера ТТН.
          Доступне лише у ПРО версії 
        • Статуси ТТН - відправлення отримано, грошовий переказ видано одержувачу, відмова одержувача від отримання та невдала спроба доставки через відсутність Одержувача на адресі або зв'язку з ним.

          Доступне лише у ПРО версії

        Доступне лише у ПРО версії
        • Оновлювати бази відділень/поштоматів автоматично
        • Платник за функцію післяплати
        • Опис відправлення
        • Контроль оплати
        • Автоматично створювати накладні
        • Автоматично змінювати статус замовлення
        Чи була наша стаття корисною?