Не змінюється статус замовлення після успішної оплати

Ми підготували перелік найбільш ймовірних причин і шляхи їх вирішення. Не завжди це помилка саме у плагіні.
Написано Підтримка Morkva
Оновлено 4 дні тому

НЕ ВІРНІ НАЛАШТУВАННЯ ПЛАГІНА

Насамперед, перевіряємо чи для успішної оплати у нас обрано потрібний статус замовлення в налаштуваннях плагіну Plata (актуально і для LiqPay). Якщо статус замовлення після успішної оплати задано як "Очікування оплати", то радимо змінити його на будь-який інший і перевірити функціональність. 

СИСТЕМИ БЛОКУВАННЯ САЙТУ

  1. Додаткова капча від хостингу може блокувати отримання колбеку по статусу оплати. Відповідно статус замовлення не буде оновлюватись. 
    Приклад, як виглядає капча, можна побачити нижче.
  2. Додаткова аутентифікація для доступу до сайту (як правило, використовується на сайтах у процесі розробки). Таке налаштування також блокує отримання колбеку під платіжної системи.

❗️ У випадку, якщо встановлено один зі способів захисту сайту вище, тимчасово їх вимкніть та перевірте зміну статусу замовлення після оплати. 

Також колбек може не надходити якщо сайт в режимі обслуговування (Maintenance).

ПОМИЛКА В КОДІ САЙТУ

Інколи на сайті є помилка, яка блокує виконання всього коду сайту, хоча візуально сайт наче працює. Це може відбутися при:

  • оновленні WordPress
  • оновленні WooCommerce
  • оновленні плагінів чи просто коду в functions.php
  • оновленні версій PHP чи іншого коду на хостингу

Ви, як користувач, не завжди можете бути в курсі цих оновлень. Щоб це перевірити, ввімкніть debug та debug_log в файлі wp-config.php та пройдіть процедуру тестового замовлення від початку до сторінки подяки.

БЛОКУВАННЯ НА РІВНІ ХОСТИНГУ/СЕРВЕРУ

Якщо рішення вище не спрацювало, тоді потрібно звернутись до підтримки Вашого хостинг-провайдера з проханням ❗️ перевірити блокування User-Agent Go-http-client і якщо воно присутнє у списку заблокованих запитів, попросити видалити/додати його до винятків.

URL на які приходять відповіді від АРІ зі статусами оплати:
https://your-site.com/?wc-api=morkva-monopay
https://your-site.com/?wc-api=morkva-monopay-payparts
https://your-site.com/?wc-api=morkva-monopay-prepay
https://your-site.com/?wc-api=wc_gateway_morkva_liqpay
https://your-site.com/?wc-api=wc_gateway_morkva_liqpay_prepay
https://your-site.com/?wc-api=wc_gateway_morkva_liqpay_payparts

де https://your-site.com — це ваш домен.

Якщо у вас закордонний хостинг, а ваш магазин продає і доставляє виключно в Україні, можливо ваш хостинг-провайдер тимчасово блокує підозрілі запити з інших країн. Теж уточніть це з підтримкою хостингу.

Чи була наша стаття корисною?